perjantai 3. maaliskuuta 2017

Hiljainen helmikuu


Housut, pusero Mango | takki H&M | laukku Marimekko | tennarit Adidas

Hmm, mistähän sitä aloittaisi? Siis mulla ei ollut todellakaan tarkoituksena pitää minkäänlaista postaustaukoa - niin vain pääsi käymään, kun arki kävi kovin kiireiseksi. Päivät muuttuivat viikoiksi, ja no, näköjään viikot sitten kuukaudeksi. Oon kirjoitellut kandia, ja siinä sivussa yrittänyt selvitä myös normi kursseista ja niiden tehtävistä. Samalla oon etsinyt jatkuvasti töitä (mihin menee muuten ihan hirveästi aikaa), ja koittanut löysäilläkin välillä. Niin ja tosiaan, hankin neljä viikkoa sitten salikortin, joten treenaaminen on myös iskostunut tässä postaustauon aikana osaksi mun arkea. 

Vaikka useasti on tuntunut siltä, että vuorokaudessa ei riitä tunnit kaiken tekemiseen, niin oon ollut jotenkin paljon energisempi kuin pitkään aikaan. Jälleen kerran on saanut huomata, että kun tekee asioita, joista oikeasti nauttii, ei kiire tai työn määräkään tunnu niin kaamealta. Ja onhan tuolla säännöllisellä treenillä ollut myös suuri vaikutus mun fiiliksiin. 

Onnea on myös tietää, että tästä eteenpäin alkaa helpottaa opiskelun suhteen. Mulla loppui viime viikolla luennot tältä keväältä, ja opinnotkin alkavat olla hyvällä mallilla kandin papereita ajatellen. Enää on jäljellä vain muutamia rästihommia kandin kirjoittamisen lisäksi. Ja se työpaikan hankkiminen tietysti. Oon kyllä jotenkin todella fiiliksissä kaikesta, etenkin kun kevät tekee jo selkeästi tuloaan. Keväälle on myös suunnitteilla muutamia todella kivoja tapahtumia, joista oon jo aika innoissani. Niitä odotellessa, mä ja mun culottesit vedetään sukkista alle ja haaveillaan keleistä, joilla ulos uskaltaa lähteä nilkat paljaana. :) Ihanaa viikonloppua kaikille, palataan!

Comments (2)

2 kommenttia:

  1. Hey you back! Jotenkin sen kevään tulon jo tuntee, sillä fiilis on ihan mahtava kun ulkona on yhtään parempi keli. Toisaalta tuo losk aja lumi masentaa välillä mutta sillon pitää vaan keksii jotain kivaa tekemistä :D Tää asu on ihanan keväinen, mutta siinä on silti talviviboja. Ja onnea hei kandiin ja töidenhakuun, sitä ei voi koskaan olla liikaa!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo äläpä, tää aika vuodesta on aina jotenkin maagista jos on yhtään parempi keli, kun kevään voi jo tuntea ja tulee vaan niiiiin hyvä fiilis<3 Kiitos paljon kehuista ja tsempeistä!

      Poista