tiistai 4. lokakuuta 2016

Tältä mun kuuluukin näyttää


Hame Gina Tricot | neule H&M | kengät, laukku Mango


Uskallan väittää, että ajattelen keskivertoa enemmän pukeutumista. Jos en ajattelisi, niin tuskin pitäisin näin tyylipainotteista blogia. Tiedostan hyvin, etten ole minkäänlainen tyyliguru, vaikka omaan tyyliini niin paljon panostankin - ja vaikka käytänkin itsestäni nimitystä tyylibloggaaja. Näen päivittäin niin livenä kuin somenkin kautta kymmeniä tyyppejä, joita katson ihastellen ja miettien, että miksei mun asukokonaisuudet näytä noin hyviltä.  Totuushan on, että aina joku tekee kaiken paremmin. 

Voin myöntää rehellisesti, että mulla on usein päiviä, jolloin olen pukeutumiseni suhteen ihan hukassa. Tällaisina päivinä mikään mielessäni pyörivistä asukokonaisuuksista ei näytä miltään, ja ajatus koko vaatekaapin tuleen tuikkaamisesta alkaa kyteä mielessä. Välillä huomaan miettiväni pukeutumisongelmia ihan stressiksikin asti. Ihan hullua, mutta ehkä se kertoo myös jotain siitä, kuinka tärkeänä pidän näitä tyyliasioita. Tällaisina hetkinä huomaan olevani kaukana omasta lähtökohtaisesta ajattelutavastani, jonka mukaan pukeutumisen tulisi olla ennen kaikkea hauskaa. 

Sitten on niitä päiviä, jolloin ylle valikoituu se maailman kivoin asukokonaisuus. Asu, joka on just mua. Ja samalla muistaa taas kirkkaasti sen, miltä haluaa näyttää ja millaisia kokonaisuuksia haluaa käyttää. Mulla oli tällainen päivä viimeksi viikko sitten, kun vetäisin lämpimän kelin kunniaksi ylleni jo kertaalleen syksyn alta pois piilottamani midihameen, jonka yhdistelin paksuhkoon neuleeseen. Näiden viimeaikaisten maailman kivoin asukokonaisuus -fiilisten myötä olen tajunnut, että näytän tällä hetkellä enemmän kuin koskaan itseltäni. Se on ihan älyttömän voimaannuttava tunne, kun voi katsoa itseään peilistä ja ajatella, että tältä mun kuuluukin näyttää. Herääkö sulla ajatuksia aiheeseen liittyen? Ihanaa tiistain jatkoa kaikille!

facebook | instagram | bloglovin | blogit.fi | sc: juuliasall
Comments (6)

6 kommenttia:

  1. aivan IHANA asu!!! tuollaisen kokonaisuuden näkisin myös itseni päällä :) Täällä ollu kans pitkään semmonen ajanjakso että moni asu näyttäny super kivalta, ja on ne edelleenkin. Silti sitä yrittää kehitellä uusia asuja ja sitten tuleeki sellanen et.. ei hemmetti ei tää oo hyvä :D Tai sitten käy niin, että luonnossa peilin edessä näyttää mielettömän kivalta, mutta valokuviin sitä samaa asun tuomaa fiilistä ei saa taltioitua. Nyt ehkä eniten kriisejä tuo se, että mitä takkeja sitä yhdistäis muuten mukaviin asuihin. Olen vähän semmonen, etten kylmillä ilmoilla osaa "poseerata" ilman takkia, kun samantien iskee kaamee kylmyyskohtaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<33 Heh oon kanssa huomannut ton, että jos yrittämällä yrittää niin asu saattaa mennä ihan mönkään! Nopeasti kiireessä päälle heitetyt kamppeet näyttää monesti paljon paremmilta :'D JA toi on kanssa niiiiin tuttua, että joku asu on ihan sairaan kiva päällä, mutta ei sitten näytä kuitenkaan kuvissa miltään! Oon monesti miettinyt mistä tää johtuu, mutta en oo vaan keksinyt vastausta :D Haha, tsemppiä talvitakkien kanssa!

      Poista
  2. Aivan ihana teksti! Ja asu kyllä pukee sua! :)

    VastaaPoista
  3. Todella hyvin kirjoitettu teksti! Ja näytät tosi nätiltä! :)

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että teksti miellytti! Kiitos paljon<3

      Poista