tiistai 11. lokakuuta 2016

Takaisin ruskeaan


Takki Mango | farkut, kengät H&M | paita Monki

Oon suosinut jo pitkään pukeutumisessani viileää harmaata väriä. Nyt oon kuitenkin huomannut ihastelevani kauan kestäneen harmaan kauden jälkeen taas yhä enemmän myös lämpimämpiä ruskean sävyjä. Kaikki vaaleat hiekan sävyt ja vähän tummempi kameli näyttävät jotenkin todella upeilta! Harmi, ettei kaapeistani löydy tällä hetkellä juurikaan yhtään ruskeita juttuja. Kuvissa näkyvä mokkaihanuus taitaa olla ainoita omistamiani ruskeita vaatteita, ja sekin joutaa jo talvisäilytykseen. Mulla on tällä hetkellä mielessäni yksi vaaleanruskea talvitakki, jonka aion ostaa vähän myöhemmin syksyllä, mutta luulen, että pari ruskeaa neuletta olisi myös ihan tervetullut lisä vaatekaappiini. 

Veikkaan, että harmaa on edelleen jatkossa enemmän se mun juttu, mutta muutamat ruskeat vaatteet toisivat mukavaa monipuolisuutta ja vaihtelua harmaan, mustan ja valkoisen kyllästämään valikoimaani. Tämä ruskeahko asukokonaisuus viime viikolta lisää entisestään ruskean himoani - pidän asusta ja sen värimaailmasta ihan älyttömän paljon! Mitäs mieltä siellä ollaan, kolahtaako kokonaisuus?

facebook | instagram | bloglovin | blogit.fi | sc: juuliasall
Comments (6)

6 kommenttia:

  1. Ihana asu! Ehdottomasti täällä päin ruutua ainakin tykätään! Oon aikasemmin katsellut kaupoissa mokkatakkeja, mutta sitten vaan jättänyt ne kauppaan, mutta tuo sun takki sai kyllä taas mut harkitsemaan sellaisen ostoa!*_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos, kiva kuulla! Mokkatakit on ihan parhautta, ehdottomasti sellaiseen kannattaa kyllä satsata :)

      Poista
  2. Kyllä kolahtaa ja hattu kruunaa asun hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit onpa kiva kuulla, kiitos! :)

      Poista
  3. Kiva asu, ihanat sävyt :-) Mä oon aina tykännyt ruskeasta kengissä ja laukuissa, mutta vaatteissa tulee harvemmin se valkattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha on kyllä hauska millaisia eroja näissä on, mä en osaa taas oikein käyttää ruskeita laukkuja :D Kiitos Anniina!

      Poista