maanantai 31. lokakuuta 2016

Kengät pääosassa






Kengät Vagabond | laukku Monki | takki, neule, farkut H&M

Olen kova tyttö haalimaan itselleni mustia kenkiä - ihan vain niiden helpon yhdisteltävyyden takia. Muutamia poikkeuksiakin kenkävalikoimassani toki on. Saanen esitellä uusimman poikkeusparini: Vagabondin Oliviat. Ne ovat syvän ruskeat, aitoa mokkanahkaa, ja mä kertakaikkisesti rakastan niitä. Värinsä lisäksi poikkeuksellista näissä kengissä on tuo jokusen sentin korko, mitä ei yleensä mun kengissäni nähdä. Täytyy sanoa, että nyt eletään jänniä aikoja kenkärintamalla! 

Mun ja tämän kenkäparin ystävyys alkoi ihan kertarysäyksellä. Jo heti ensimmäisellä sovituskerralla tiesin, että tässä on mun tulevat luottonilkkurini. Ruskea väri saattaa toki tuottaa alkuunsa päänvaivaa tällaiselle mustaan tottuneelle, mutta toisaalta, mikseivät nuo sopisi lähes kaiken kanssa mustan tavoin? Ajattelin kuitenkin pelata varman päälle ja aloittaa yhteiselomme mahdollisimman yksinkertaisella tavalla - yhdistelemällä kengät mustaan ja tummanharmaaseen. Näiden sävyjen rinnalla kengät pääsivät pääosaan, ja pompsahtivat todella kivasti esiin tummasta kokonaisuudesta! Toimiva kikka muuten kaikkien tummien asujen elävöittämiseen. Seuraavaksi taidan yhdistellä kengät vaaleamman denimin kanssa. Varautukaa siihen, että näette näitä kenkiä jatkossa ihan kyllästymiseen saakka!

facebook | instagram | bloglovin | blogit.fi | sc: juuliasall
Comments (2)

2 kommenttia:

  1. Hyvä yhdistelmä, tuo noi kengät kyllä loistavasti esiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva että sä huomasit saman! :) Kiitos!

      Poista