sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Maanantai oli mekkopäivä


Mekko, takki Mango | puolipoolo Cubus | tennarit Nike | kello Daniel Wellington

Kuvat: Piia

Huhheijakkaa, kuulkaa nyt vasta ehdin näiden maanantaina (!!!) otettujen asukuvien pariin. En edes tiedä mihin kaikkeen tämä viikko on oikein kulunut, mutta kiireiseltä se on ainakin vaikuttanut. Mulla on taas vaihteeksi pari vähän aikaa vievämpää koulutehtävää tässä alla, niiden kanssa saa kyllä hyvin huhkittua eikä valmista meinaa tulla millään. No mutta tosiaan, maanantai oli mekkopäivä. Oon tällä hetkellä aivan rakastunut Mangon vaatteisiin - oon tilannut tässä parin kuukauden sisään muutamankin kerran Mangolta, ja kyseisen merkin nettisivuilla tulee kulutettua viikoittain aikaa alepuolta ja uutuuksia selaillen. Tämä uusin Mangon löytöni on kuvissa näkyvä harmaa mekko. Kuvat eivät näytä mekkoa ihan kokonaisuudessaan, se on siis hihaton. Myös asun "pääidea" jää näissä kuvissa vähän piiloon: hihattoman mekon alla mulla oli siis musta puolipoolo. 

Nopeasti voisi kuvitella, että mekko on mekko ja that's it, sitä ei voi yhdistellä kovin monella tapaa. Tälle mekolle olen kuitenkin keksinyt monta erilaista yhdistelmää. Nyt talvella se menee pitkähihaisten ja ohkaisten poolopuseroiden kanssa, keväämmällä alle voi sujauttaa teepparin ja kesällä alla ei tarvitse pitää paitaa ollenkaan. Mielestäni tennarit täydentävät tämän lookin erinomaisesti - ne tuovat kokonaisuuteen keveyttä ja sporttisuutta. 

Mitä te pidätte mekkojen ja puseroiden yhdistelmistä, toimiiko teidän mielestä? Mulla olisi haaveissa hankkia keväämmällä jokin kaunis spagettiolkaiminenkin mekko, jota voisi pitää sitten erilaisten teeppareiden kanssa. Onpa muuten ihanaa miettiä kevätvaatteita. Oijoi, kevätkevätkevät Nyt tämä mimmi hyppää takaisin niiden koulutehtävien pariin. Palataan! 

facebook | instagram | bloglovin | blogit.fi | sc: juuliasall
Comments (8)

8 kommenttia:

  1. Nyt on ihana asu mun mieleen! Mä oon jo pitkään haaveillu tuon tyylisestä mekosta, mutta suurin osa niistä on mulle nilkkapitusia ku oon niin pätkä XD Noh, ehkä mä vielä sen löydän! Pitääkin käydä kurkkaan tuo mangon mekko ;`)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos Linduska<3 Voi hitsit, toivottavasti onnistut löytämään vielä juuri oikeanpituisen mekon! Tai sitten vaan lyhennyspuuhiin ;D

      Poista
  2. Aivan ihana asukokonaisuus, joku tollanen ihan perusmekko ois aika yli-ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tuollaiset on kyllä tosi kivoja :)

      Poista
  3. Tosi kiva asu!:) Itekki ajattelen jotenkin että mekko on mekko ja ei muuten voi yhdistää sitten aina blogeja selatessa ajatuskirkastuu että voihan sitä yhdistää vaikka millälailla!:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no sanoppa muuta, välillä täytyy vaan olla vähän avarakatseisempi näissä vaateasioissa ;D

      Poista
  4. Mä lämpenen vähän hitaasti monille pukeutumistrendeille ja tuo mekon ja paidan yhdistäminen ei ehkä ihan vielä mene... ainakaan itsellä :-D mutta tuo mekko näyttää kivalta, olen itsekin vähän etsinyt talvella ja keväällä pidettävää midi-mittaista mekkoa, kesäksi aion tuunailla parista vanhasta maksista midit :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, tiedän ton tunteen kun jokin ei vaan sytytä :'D Kiitos! Tuunailu kuulostaa tosi hyvältä! :)

      Poista