lauantai 23. tammikuuta 2016

Kiitos nyt riittää


Neule Mango | farkut Gina Tricot | takki BikBok | kengät Vagabond | laukku Mint&Berry

Kuvat: Piia

Jep, tämä pakkanen nimittäin. Oon niin kyllästynyt, että yksikin pakkaspäivä lisää, ja hajoan varmaan palasiksi. Ryömin sängyn alle ja mökötän siellä niin kauan, kunnes räystäistä alkaa tippua vesi ja aurinko alkaa taas lämmittää. Siis joo, onhan pakkaspäivissä omat puolensa. Ilma on ihanan raikas ja kirpeä, aurinko paistaa ja on kaunista. Ja niin edelleen, kyllä te nää tiedätte. Mutta mulla on ikävä hattuja ja polvista aukinaisia farkkuja. Mulla on ikävä sukkiksia ja hameita. Ja mekkoja. Ja mun Niken tennareita. Tätä listaa voisi jatkaa vielä pidemmälle, mutta jos nyt yksinkertaistetaan vähän niin: mulla on ikävä kevyempää pukeutumista. Lämpimät vaatteet on ihania, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntua, että niiden kanssa loppuu ideat kesken. Nyt mun on monena aamuna tehnyt mieli pukea jotain kivaa päälle, ja aina ne ideat on tyssänneet samaan ajatukseen: "Mutta kun pakkanen." Huoh.

Me tultiin eilen Fridan kanssa mun äidin luokse viikonlopun viettoon. Tarkoituksena on löhöillä ja syödä rutkasti äidin herkkuruokia. Ei siis valittamista! Ajateltiin lähteä tänään vielä valoisan aikaan koirien kanssa jäälle kävelemään, nyt kun pakkanen on laskenut sen verran, että koirien kanssa uskaltaa mennä jo pitemmällekin. Ihanaa lauantaita teille, nauttikaahan viikonlopusta Ps. Mulla soi tällä hetkellä repeatilla kaksi eri duoa, Oh wonder ja Seafret. Jos kaipaatte uutta musiikkia viikonloppuunne, niin suosittelen kuuntelemaan!

 facebook | instagram | bloglovin | blogit.fi | sc: juuliasall
Comments (8)

8 kommenttia:

  1. Mulla on kuule niin samat fiilikset! Just eilen kun taas kävin asoilla töiden jälkeen mun ihanassa toppa asussa niin meninas kyllä usko tähän talven loppumiseen loppua. Mä niin kaipaan jo niitä kevät kelejä, kaveyitä vaatteita, -ah ne kaikki tennarit ja bomber takit, i want it!! Eikä asiaan auta kevät asujen kuolaaminen we herat itista... Noh ehkä se kevät sieltä tulee, pikku hiljaa, pikku hiljaa... x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se kevät sieltä kuule taas pian tulee! <3

      Poista
  2. "Onneksi" ensi viikolla alkaa loskakelit :DD Noei, kyllä mä ainakin ennemmin nämä pakkaset pitäisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo no tosiaan jos loska on toinen vaihtoehto niin kyllä mäkin mieluummin pakkaset valitsen :D

      Poista
  3. haha melkein sama tunne pakkasista :D onneksi alkaa jo säät lauhtumaan! tosi upea asu, takki on niin herkku!<3

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo takki! Ja asu muutenkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi takki on kyllä ihan älyttömän kiva, oon edelleen tosi iloinen siitä että se tuli pari talvea sitten vastaan bikbokin alerekissä :)

      Poista