maanantai 1. kesäkuuta 2015

Tikashylly


Tällainen tikashylly on majaillut olohuoneessamme nyt jo reilun kuukauden ajan. Olin haaveillut tikashyllystä pitkään, ja olkkarimme kaipasi kipeästi lisää hyllytilaa valokuville sekä koriste-esineille. Alkuunsa ongelmana oli lähinnä se, minne tikashyllyn sijoittaisin. Olkkarimme verhot ovat olleet syksystä asti hieman eri tavalla, mutta kun alkukeväällä innostuin muuttelemaan verhojen sijaintia hieman, hoksasin, että tikashyllylle aukeni parvekkeen oven viereiseen nurkkaan juuri sopiva tila. Mieleinen tikashylly löytyi Ellokselta. Olen hyllyyn muuten todella tyytyväinen, mutta pakko sanoa, että se vaikuttaa ehkä aavistuksen huteralta. Ohjeissa suositeltiin tikkaiden kiinnittämistä seinään niiden yläpäästä, mutta päätimme jättää tikkaat kiinnittämättä. Onneksi hylly on pysynyt (ainakin toistaiseksi) oikein mainiosti pystyssä. :D Jos kiinnostuit hyllystä, löydät sen *täältä.Olohuone alkaa olla nyt pikkuhiljaa mallillaan, ja seuravaksi olisikin tarkoitus siirtyä vielä tyhjillään ammottavan parvekkeemme kimppuun. Mitäs tuumaatte, kiinnostaisiko teitä lukea parvekkeen sisustamiseen liittyviä postauksia?

Muita sisustusaiheisia postauksiani:


*Postaus sisältää mainoslinkin.

Comments (19)

19 kommenttia:

  1. Kauniisti istuu teille tälläinen hylly! Mulle itselleni on kehittynyt joku kammo näitä kohtaan enkä omaan kotiini niitä halua, mutta kaikkiealle muualle nämä tuntuvat istuvan :D Ehkä se on se, etten osaa säilyttää ylä-/alahyllyillä silloin mitään. Tai sitten se on se, etten halua enää yhtää pintaa mistä pyyhkiä pölyt... XD

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha voi eiiiii :DD Täytyy kyllä myöntää, tuosta on aika kauhea pyyhkiä pölyt.. :'D

      Poista
  2. Voi miten ihana hylly! :) Nätin näköstä!

    VastaaPoista
  3. Näyttää todella hyvältä! Tuollaisesta olen itsekin haaveillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nää on kyllä niin nättejä :)

      Poista
  4. Ihanan näköinen! Täytyy itsekin joskus hankkia tuollainen hylly :)

    Eveliina / Six Feet Tall

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Suosittelen kyllä! :)

      Poista
  5. niin kauniit ja yksinkertaiset tikashyllyt<3 just mun makuun;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiitos ihanuus, kiva että tykkäät<33

      Poista
  6. Tosi kaunis tuo hylly ! ja muutenki kaikki sopii hyvin :)

    VastaaPoista
  7. Ihana hylly!

    xxx
    E
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Ihana tuo tikashylly! Oon itsekin haaveillu tuon tapaisesta ja tuota Elloksenkin versiota oon kattellu kans, mutten oo vielä ainakaan laittanut tilaukseen. :) Saa nähdä jos jossain vaiheessa ostaisin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jenni! Toi Elloksen vaihtoehto on kyllä mukavan siro ja yksinkertainen, suosittelen :))

      Poista
  9. Mä oon niin kauan aikaan haaveillut nuista hyllyistä kun niitä alkoi tulla kauppoihin. Ei oo kyllä vieläkää tuollaista hommattu, haha. Oishan se aika! Näyttää tosi hyvälle ja nuo koriste-esineet on piste iin päälle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, no vähän sama se oli mulla, sitten vaan yks päivä aattelin että "nyt tai ei oikeesti sitten varmaan ikinä" :DD Kiitos paljon! :)

      Poista
  10. Sisustus postaukset on ihan mun lemppareita, joten minä ainakin lukisin mieluusti parvekkeen sisustamisesta :)

    VastaaPoista