torstai 11. kesäkuuta 2015

All those shades of grey


tee bikbok | clutch pieces | others h&m

Huh, vihdoin koneen äärellä! Meillä oli koko eilispäivän netti poikki, joten piti kerrankin keksiä oikein väkisin jotain muuta, nöräilystä poikkeavaa, tekemistä. En koe, että olisin mitenkään riippuvainen Internetistä, mutta kummasti sitä vaan tuntee olonsa jotenkin todella orvoksi, kun nettiyhteys ei yhtäkkiä pelaakaan totuttuun tapaan. Onneksi yhteyden viat on nyt korjattu, ja pääsen postailemaan viimein teille nämä eilisen asukuvat. :)

Tuntuu vähän hölmöltä kehua omia kuvia, mutta jostain syystä tykkään näistä otoksista tosi paljon. Tuo portaikko on ollut syksystä asti yksi mun lempikuvauspaikoista, mutta nyt näihin kuviin tallentui jotenkin aivan erilainen tunnelma kuin syksyllä tai talvella - kiitos tuon taustalla kirjavana rehottavan nurmialueen. Hauskaa vastapainoa kiviportaille ja harmaaansävyiselle asukokonaisuudelle!

Mulla on ollut nyt jo useampana päivänä pää vähän sekaisin kesävaatteiden takia. Tuntuu, että suuri osa mun edellisvuosien kesävaatteista ei sovi enää tässä vaiheessa kauhean hyvin mun tyyliin, ja oonkin koittanut pohtia kuumeisesti, millaisia vaatteita ostaisin vanhojen tilalle. Pyörähdettiin eilen kaupungilla, mutta homma meni mun osalta juuri niinkuin edellisilläkin shoppailukerroilla - yksikään vaate ei tunnu ostamisen arvoiselta, mikään ei inspiroi eikä herätä sellaista pakko saada -fiilistä. Samin mukaan musta on tullut todella kranttu vaatteiden suhteen. Pikkuhiljaa oon kallistumassa itsekin kyseisen selityksen suuntaan. Toisaalta on ihan hyväkin, ettei tule hamstrattua kaappeihin liikaa turhaa kampetta. Mutta silti ottaa jotenkin päähän. Onneksi tämä mun kesävaatekriisi laantui hieman, kun onnistuin nappaamaan itselleni eilen alkaneesta hm.comin alesta kaksi sellaista hametta, joita olin ihastellut sivustolla jo pitkään täysihintaisina. Kesä (ja mun kesävaatekaappi) on ehkä sittenkin pelastettu! Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, että nuo hameet on sopivia. :) Ihanaa torstaita kaikille teille

Comments (16)

16 kommenttia:

  1. oiettä kuinka ihana asu ja nämä kuvat !! oot niin kaunis Juulia!<3

    VastaaPoista
  2. On kyllä tosikivat kuvat ja kiva asu!!=))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mukava että tykkäät! :)

      Poista
  3. Wauu!! En oikein ikinä jaksa kommentoida kenenkään blogiin, mutta nyt on pakko. Sairaan makee asu ja onnistuneet kuvat! <3
    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos Tiia! Kiva että kommentoit<3

      Poista
  4. Ei ihme että itsekin tykkäsit kuvista, niin kauniita otoksia ja tunnelmaltaan ihania! Mullakin iskee joka vuosi tuo sama ongelma, että viime vuoden kesävaatteet ei tunnukaan enää omilta. Toivotaan että sullekin löytyy vielä niitä ihania pakko saada-vaatteita tälle kesälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa helpottavaa kuulla että muilla on samanlaisia ongelmia :D Kiitos Iina! :)

      Poista
  5. Ihania kuvia! Mä tein ton saman kamppailun omien kesävaatteiden kanssa :D Tuntu, että mitkään ei oo enää kivoja ja aivan erityylisiä mitä nyt tykkäisin käyttää. Joten kiikutin ihan surutta suurimman osan kirpparille. Nyt saan ainakin hyvällä omalla tunnolla shoppailla uusia koska mulla ei ole yksinkertaisesti enää mitään kesävaatteita ;D

    http://jennjennlostin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä oikeesti hyvä että kiikuttaa kiertoon sellaiset vaatteeit, joille ei löydy enää käyttöä! Ja kiitos kehuista :)

      Poista
  6. Tosi kivat vaatteet ja ihanat kuvat. :)

    VastaaPoista