torstai 26. maaliskuuta 2015

Uutta päällä



dress gina tricot | jacket forever 21 | shoes, sunnies hm | cardigan only | watch daniel wellington

Ai että mä sitten tykkään tuosta mun uudesta mekosta, jonka ostin jokunen viikko takaperin Ginalta. Kävin sovittelemassa mekkoa muutamaankin otteeseen, mutta alkuunsa mekko jäi rekkiin, koska pelkäsin vähän että siitä tulee liian yöpaitamaiset vibat. Kun sitten löysin itseni ehkä neljännen kerran hipelöimästä mekkoa, päätin kiikuttaa sen kassalle. Enkä ole muuten katunut. Yökkäri-pohdinnatkin taisivat jäädä oston myötä liikkeeseen. 

Myös asun takki on uusi. Mulle on kerääntynyt vuosien kuluessa aikamoinen valikoima kevyitä välikausitakkeja. Jostain syystä kuitenkin vain pieni osa niistä on päässyt käyttöön viime vuosina. Päätinkin näin uuden kevään kunniaksi, että laitan osan takeistani kiertoon, ja ostan pari tarpeellista, monikäyttöistä takkia vanhojen tilalle. Kuvissa näkyvä musta trenssi on ensimmäinen kevättakki-hankinnoistani. Toistaiseksi trenssi on ollut käytössä vain paksumpien neuleiden ja neuletakkien kanssa, mutta toivottavasti säät lämpenevät pian niin, että neuleet voi vaihtaa ohkaisempiin vaatteisiin. :) Mielipiteitä asusta? Kolahtaako tällaiset rennot, pitkähköt mekot teihin?

Comments (10)

10 kommenttia:

  1. Onneksi ostit tuon Ginan mekon, se sopii sulle tosi kivasti :). Minäkin olen nyt hurahtanut ihan harmaaseen ja lyhyen ajan sisällä olen hankkinut itselleni kaksi harmaata arkimekkoa. Nyt mua alkoi houkuttelemaan tuo Ginan mekko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oii, kuulostaa kivalta :) Haha, mene ihmeessä tsekkaamaan toi mekko, voin suositella! ;>

      Poista
  2. Onpa kyllä ihana mekko!! Ihan sinun näköisesi <3 muuten jotenkin tosi hyvä fiilis näissä kuvissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, kiva jos sellaiset tunnelmat välittyi kuvista! <3

      Poista
  3. oi aivan ihana asu Juulia!!! upea olet<3 oi mun pitää kyllä kehitellä asua nuille samoisille h&m kengille, kun en oo pitäny niitä pitkään aikaan! puspus hauskaa päivää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos Paula ihana<33 Hei nyt äkkiä kengät käyttöön, noi on niiiiiiin ihanat!! Mä oon käyttänyt ehkä vähän sit sunkin edestä xD

      Poista
  4. Tuo takki on aevan ihana!!<3 Ja muutenkin tosi toimiva asu. Sun hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lindaaaa<3 Sinä ja sun hiukset myös! <3

      Poista
  5. Ihana mekko ja takki! Sopii sulle niin hyvin <3 :) Ja todellakin kolahtaa rennot mekot, ihan parhauttaaa :) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti <33 :) Ne on kyllä!!

      Poista