lauantai 21. helmikuuta 2015

Kauan kaivattu asuste


Tässä se on, viimein omani. Daniel Wellingtonin Classic Sheffield Lady -rannekello. Puhdasta rakkautta. Moni merkkituote on pyyhkiytynyt hiljalleen pois haaveistani - toiset ehkä tyylini muuttumisen takia, toiset puolestaan siksi, että niitä näkee liikaa muilla. Tämä kello oli pitkään harkinnassa tuon jälkimmäisen syyn takia. Mutta arvatkaapa mikä ratkaisi ostopäätökseni? Se tosiasia, etten vain yksinkertaisesti saanut kelloa mielestäni. Löysin itseni kerta toisensa jälkeen ajattelemasta, että "se kello sopisi tähänkin asuun" tai että "se kello toimisi täydellisenä lisänä tässäkin kokonaisuudessa". Lopulta ostopäätös oli varsin helppo tehdä. 

Olin ennen todellinen kello ja koru -friikki, mutta nykyään molempia tulee käytettyä melko harkitusti. Vaikken liputakkaan täysin klassisen tyylin puolesta, pidän tietynlaisesta yksinkertaisuudesta. Ja tässä kellossa on juurikin tuota yksinkertaisuutta. Rakastan kellon puhtaita, naisellisia linjoja. Pidän myös siitä, ettei kellossa ole mitään ylimääräistä. Todennäköisesti tämä kello tulee näkymään ranteessani tästä eteenpäin about... No, aina. 

Löytyykö sieltä ruutujen toiselta puolelta Wellington-faneja?
Hyvää viikonloppua kaikille!
Comments (24)

24 kommenttia:

  1. Mää en oo koskaan osannu käyttää mitään kelloja tai oikeestaan hirveesti muitakaan koruja, mutta näitä simppeleitä DW:n kelloja oon aina himoinnu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nää onkin just niin käteviä kun on tosi simppeleitä eikä sellasia korumaisia niinku useimmat kellot :))

      Poista
  2. Mä omistan ton saman ja oon ollu enemmän kun tyytyväinen, se on ihan täydellinen ♥ ja sopii kyllä ihan kaiken kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiva kuulla että oot ollut tyytyväinen! :)

      Poista
  3. Minulla on se pienempi kellotaulu (oletan, että tämä se suurempi.) Ja siihen kaksi vaihtoranneketta, siis musta, ruskea ja rennon sinipinkki-raidallinen. Mustaan asuun musta ranneke ja ruskeaan ruske jne. Erittäin hyvä hankinta! Ja tosiaan, ei kannata unohtaa, että ranneketta vaihtamalla kellon käytettävyys senkun lisääntyy! Itse himoitsen vielä krokoranneketta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oikein oletit :) Sun rannekevaihtoehdot kuulostaa tosi hyviltä! Nää on kyllä niin loistavia kelloja just ton vaihdettavan rannekeosankin takia. Luulen että mäkin hankin aika pian jonkin toisen rannekkeen tämän mustan kaveriksi.... :)

      Poista
  4. Mä olen huomannut saman, että sitten kun jotain asiaa ei saa pois mielestä niin se kannatta ostaa. Silloin välttyy hutihankinnoilta just tyyriimpien juttujen kanssa. Tuo kello on niin kiva! Mä haaveilen tietty sitä missä on vaaleanpunaista ja tummansinistä raitaa hihnassa. Sopis just mun tyyliin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta! :) Oi vitsit, se olis kyllä niiiiin passeli hihnavaihtoehto sulle!!

      Poista
  5. vau onhan tuo upea kello !!! ja nämä kuvatkin ovat jotenki niin tyylikkäitä. Mulla tullu tehtyä kaks huti ostosta jo tälle vuotta ja ottaa pattii. nyt yritän taas ryhdistäytyä! hutiostokset alkaa oikeasti ketuttaan :D tuota kelloa et kyllä jää katumaan!! Mulla ollu kans oma DW joka päivä kädessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Hutiostokset jää kyllä aina harmittamaan ilkeesti :/ Mutta hyvä jos niiden tekemisestä oppii jotain! Ja joo, oon huomannukkin sun kuvista että kello on kovassa käytössä ;)

      Poista
  6. On kyllä kaunis ja ajaton kello :). Sopii niin monen kanssa :)

    VastaaPoista
  7. Ymmärrän tunteesi, itse tunnen ihan samoin Marc by Marc Jacobs -kelloni kanssa http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/2015/02/arm-candy-essentials-watches.html <3

    xxx
    E
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, täytyypä käydä kurkkaamassa millainen kello sulta löytyy! :))

      Poista
  8. Voi hitsi vie! Oon kauan miettinyt tuon kellon hankkimista.. Niin klassisen näköinen ja kaunis! :-)


    Ihanaa sunnuntaita♥
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä kaunis ja oon kuullut laadusta ja käyttökokemuksista vaan pelkkää hyvää :) Joten varmasti hyvä ostos!

      Poista
  9. On muuten ihana kello, sama kello on mullakin nyt ranteessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha noniiin! Tiedät siis mistä puhut ;)

      Poista
  10. Toi on kyllä niin kivan simppeli. Ihana <3

    VastaaPoista
  11. Aivan ihana kello! Istellekin samanlaista haaveillut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tää tuntuu kyllä olevan monella haaveissa :>>

      Poista