keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Turnin' diamonds into snow


jeans, coat hm | sweater, beanie cubus | bag bikbok | shoes vagabond

Yksinkertainen, mukava ja lämmin asukokonaisuus eiliseltä. Olen huomannut, että mulla on aina välillä pitkiä ajanjaksoja, jolloin vieroksun kovasti tavallisia denimfarkkuja. Kuljin oikeastaan koko syksyn erilaisissa mustissa farkuissa - ainoat vaaleat farkut joita käytin, olivat boyfriend-mallisia. Nyt olen kuitenkin löytänyt jälleen uudelleen tällaiset klassiset, piukemmanmalliset denimfarkut. Ne tuovat mukavaa vaihtelua omaan pukeutumiseeni, joka on ollut jo pitkään melko tummanpuhuvaa.

BikBokin pieni olkalaukku on ollut mulla niin kovassa käytössä koko syksyn ajan, että olen alkanut harkita vakavissani toisen vastaavanlaisen ostamista. Olisi meinaa mukava vaihdella laukkua välillä; tykkään tuosta bikbokin kaunokaisesta niin paljon, etten halua vahingossakaan kyllästyä siihen. Mulla onkin pyörinyt yksi vähän kalliimpi himotus jo pitempään mielessä. Nähtäväksi jää, löytääkö se tiensä laukkuvalikoimaani tuossa ensivuoden puolella. :)  

Kertokaahan mielipiteenne tästä asukokonaisuudesta - tylsä vai tyylikäs?
Comments (12)

12 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu :) Mulla oli tänään itseasiassa vähän samanlaiset vaatteet päällä, en kyllä ottanut asukuvia :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! Voi harmi, olis ollut kiva nähdä sun versio :))

      Poista
  2. Great look) www.elationofcreation.com

    VastaaPoista
  3. Ihana värimaailma <33 jotenkin tietyllä tavalla luo sellaisen seesteisen tunnelman :)<3

    VastaaPoista
  4. Oi, miten ihana asu! :> Viihtyisin tossa satavarmasti itsekin. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, tosi kiva kuulla!! Kiitos :)

      Poista
  5. Ihana takki, mäkin haluisin tollasen pidemmän mallisen, mut ne näyttäis tyhmältä näin lyhyellä kun mä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora :) Hei ei mullakaan oo vartta kun huimat 163 senttiä ja ihan hienosti menee mullakin :D Suosittelen siis vaan testaamaan rohkeesti!

      Poista
  6. Oi miten kivoja kuvia! :-)

    VastaaPoista