maanantai 29. joulukuuta 2014

2015 WISHLIST

Kokosin muutaman jo pidempään ajatuksissani pyörineen vaatteen sekä asusteen yhteen ensi vuoden toivelistaksi. Pitkäaikaisia himotuksiani ovat muun muassa kauniit pitsipuserot, mommyfarkut, Daniel Wellingtonin kellot sekä jykevät traktoripohjakengät. Ehdoton suosikkini Michael Korsin laukkumalleista on Selma. Haluaisin Selman niin pienenä olkalaukkuna kuin isompana käsilaukkunakin. Joitakin aikoja sitten kirjoittelin teille siitä kuinka olen suunnitellut uuden olkalaukun hankkimista - tämä Korsin Selma on juuri se, jonka olen suunnitellut ostavani Bikbokin olkalaukkuni kaveriksi. :) Onko teillä mielessä joitakin tiettyjä hankintoja ensi vuodelle?
Comments (9)

9 kommenttia:

  1. Mulla kans hakusessa ton tyyliset farkut, ihanan kollaasin oot tehny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiva kuulla! Farkkuostoksille sitten vaan :) Ja kiitos!

      Poista
  2. Ihana kollaasi! Mulla on kans ollut toivelistalla noi Daniel Wellingtonin kellot, ne on niin ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jasmin! Jep ne on kyllä älyttömän kauniita ja tyylikkäitä :)

      Poista
  3. Onpa ihania juttuja! :)
    Tiiän että tuun taas hullantumaan kevään muodista, mutta just nyt mun ostoslistalla numero ykkösenä on musta pidemmän mallinen tekoturkistakki - oon etsinyt sitä täydellistä yksilöä ainakin kolme vuotta ja nyt aletaan olla aika lähellä ratkaisua. :D
    Ihanaa uutta vuotta Juulia ja on ollut aivan mahtava tutustua sinuun! <3

    VastaaPoista