maanantai 13. lokakuuta 2014

Ja joku toinen varmaan tahtois olla tässä mun tilalla



sweater pull&bear | vest vero moda | pants zara | shoes vagabond | bag mango

Kuuntelin aikoinaan Jenni Vartiaisen kiittämätön-biisiä todella paljon. Se oli mulle tekstiltään jotenkin hyvin tärkeä ja omakohtainen. Biisi oli päässyt unohtumaan multa ihan kokonaan, mutta kiitos perjantaisen Vain Elämää -jakson, nyt muistan sen taas. Mulle tulee jotenkin rauhallinen olo tuosta kyseisestä kappaleesta - vaikka se nostaa toki myös tunteita pintaan. Pointti tässä jutussa on kai se, että vitsit mäkin haluan kirjoittaa joskus vielä samanlaisia tekstejä. Siis tekstejä, joihin ihmiset pystyvät samaistumaan, ja joista tulee ihmisille tärkeitä. Muiden teksteillä on ollut mun elämässä niin suuri merkitys, että olisi mahtavaa jos pystyisi itse luomaan joskus jotain vastaavaa. Jotain pysäyttävää, jotain liikuttavaa. Hah, melko ristiriitaista. 

Haaveilut sikseen; tässä asukuvia viimeviikolta. Olen löytänyt uudelleen tuon nahkaliivin, jonka ostin viime talvena. Toimii mielestäni älyttömän hyvin ohkaisten neuleiden kaverina! Seuraavaksi aion yhdistää nahkaliivin hempeänväriseen paitapuseroon - ihan vain siksi, koska kontrastit on tosi jees. Huomatkaa myös tuo lettikampaus, jonka tekoon löytyy ohjeet täältä. :)
Comments (12)

12 kommenttia:

  1. Todella kaunis kampaus :) Ja aivan ihana asukokonaisuus kaikessa yksinkertaisuudessaan ♥

    VastaaPoista
  2. very nice!


    www.justynapolska.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihana kampaus! Ja tosi kiva asu myös, toi nahkaliivi näyttää aika täydelliseltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Hahah joo, se on kyllä aikas täykky ;)

      Poista
  4. Aivan ihana kampaus ja upea asu (niinkuin sulla on aina ) :)
    Blogissani on bpface meikkipaljetin arvonta :) Toivottavasti osallistut <3


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Käyn kurkkaamassa :)

      Poista
  5. Sulla on aina yhtä magee tyyli! (: Toi liivi on upea! Mulla on noi samat kengät, ne on sekä tyylikkäät että tosi hyvät jalkaan.

    Oon itsekin nyt pikkuhiljaa palaillut postailemaan, oon sun blogiasi kyllä seurannut koko ajan vaikken aktiivinen oo Bloggerissa aikoihin ollutkaan. Mukavaa palata linjoille. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiiii ihan mahtavaa nähdä sua taas täällä! Ihanaa että oot palannut bloggaamisen pariin :) Kiitos hurjasti<3 Ja siis, noi kengät todellakin on sekä tyylikkäät että mukavat kävellä. Huippua että tuollaisia kenkiä on vielä olemassa, jotenkin kun välillä tuntuu että suurin osa kengistä ei sovi jalkaan ollenkaan :D

      Poista
  6. ihana liivi, niin yksinkertanen ja kuitenki siinä on se jokin :-) sopii mun mielestä todella hyvin hempeän kanssa, tuo mukavan räväkän tunnelman :-) olis kiva joskus nähdä miltä asut näyttää takaapäin niin osaa hahmottaa kokonaisuuden. esimerkiks liivistä olis kiva nähdä takaapäin kuva, sillä oon tommosta miettinyt itellenikin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, tota on ihana yhdistellä vaaleiden ja hempeiden yläosien kanssa! Enpä oo tullut ajatelleeksi että takaakin päin olisi hyvä olla kuvia. Kiitti vinkistä :) Voin kuvata ton liivin takaapäin seuraavalla kerralla kun puen sen päälleni :))

      Poista