perjantai 3. lokakuuta 2014

Happiness (and Nauvo snapshots)


Mun tunteet ja fiilikset on vaihdelleet ihan järkyttävän paljon viime aikoina. Tämä syksy on ollut monin tavoin todella ihanaa aikaa, ja olen ollut hurjan onnellinen sekä kiitollinen. Viimeiset vuodet eivät ole olleet kovin helppoja, mutta olen iloinen siitä missä olen tällä hetkellä. Tuntuu, että olen vihdoin siellä mihin kuulun. Vaikka koen päivittäin äärimmäisen suuria onnentunteita, olen huomannut, että ne saattavat vaihtua hetkessä ihan päinvastaisiin fiiliksiin. Onnellisuuden lisäksi olen tuntenut paljon epävarmuutta, pelkoa ja väsymystä. Erityisesti nuo tunteet on nousseet pintaan koulun suhteen - rakastan uutta opiskelupaikkaani ja alaa, jota opiskelen. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut mahdollisuuden opiskella viimeinkin sellaisia asioita, joiden parissa haluan työskennellä tulevaisuudessa. Suurimmat stressin aiheeni ovat liittyneet lähinnä siihen, saanko yliopistolta uusia ystäviä ja löydänkö samanhenkisiä ihmisiä vierelleni. Tiedän, että musta voi saada helposti alkuunsa ihan vääränlaisen käsityksen. En halua ympärilleni ihmisiä, jotka eivät hyväksy mua tällaisena kuin olen, enkä todellakaan halua ympärilleni minkäänlaista negatiivista energiaa. Näiden asioiden takia olen ollut välillä todella huonolla mielellä. Onneksi nämä pari viimeisintä viikkoa ovat osoittaneet, ettei mulla ole mitään pelättävää.

Olen äärimmäisen onnellinen myös siitä, että vaikka monet asiat ovat muuttuneet viime aikoina, on silti joitakin asioita, jotka eivät muutu millään. Tällä tarkoitan esimerkiksi vanhoja ystäviä. On ihan parasta tavata vajaan puolen vuoden jälkeen vanhoja ystäviä, ja huomata jälleen kerran, ettei mikään ole muuttunut. Ihan kuin laittaisi vanhat villasukat jalkaan ja huomaisi, että sukat lämmittävät edelleen yhtä hyvin kuin aina ennenkin. Tiedätte varmaan. :) Viime viikonloppuna vietettiin laatuaikaa vanhalla ystäväporukalla Nauvon ihastuttavissa maisemissa. Reissu oli samanlainen kuin aina ennenkin - paljon ruokaa, juomaa, saunomista, rentoa oleilua sekä huonoa huumoria. Kiitos jälleen kerran koko poppoolle

Hyvää viikonloppua teille kaikille - muistakaahan rentoutua huolella! 
Comments (6)

6 kommenttia:

  1. nice photos

    www.justynapolska.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus, mulle nous hymy huulille tosta villasukkaviittauksesta, kun ajattelin omia vanhoja ihania ystäviäni <3 :) Ihana kuulla, että viihdyt koulussasi ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Mukavaa että tää sai sut hymyilemään♡♡

      Poista
  3. Ihana kirjotus, niin aito ja tunteellinen. Nättejä kuvia! Onko toi musta koira se sun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :) Kyllä vain, se on meidän Frida!

      Poista