tiistai 26. elokuuta 2014

Fringed


Löysin jokin aika sitten Zalandolta tämän mitä ihanimman Even&Odd-merkkisen selkärepun, joka mun oli pakko tilata osaksi omaa laukkukokoelmaani. Olen etsiskellyt jo pitkään itselleni mukavaa selkäreppua, mutten ole löytänyt koskaan sopivaa - repuissa on ollut aina jokin vika, useimmiten liian korkea hinta. Tämä tekonahkahapsuin varusteltu yksilö tuntui kuitenkin kaikinpuolin sopivalta, ja päätyikin nopeasti ostoskorin kautta kotimatkalle. Kun sain repun käsiini, olin alkuun hieman hämmentynyt sen koosta; olin kuvitellut repun jotenkin hieman isommaksi. Käytössä reppu on kuitenkin osoittautunut juuri hyvän kokoiseksi. Sinne mahtuu kaikki tarpeellinen, mutta tilaa ei ole kuitenkaan kauheasti ylimääräiselle. Nähtäväksi jää, kuinka hyvin reppu toimii koululaukkuna yliopistolla. :) Haaveilen edelleen myös hieman isommasta konjakin värisestä repusta, joten saa nähdä, osuuko sellainen tulevaisuudessa kohdalle!

Kolahtaako tämä repputrendi teihin?

Laukut

*Postaus sisältää mainoslinkin.
Comments (10)

10 kommenttia:

  1. Itse en oo vielä oikein rohkaistunut käyttämään reppua (eikä kohdalle tahdo osua edes mulle sopivaa). Tykkään kuitenkin muilla, ne ovat tosi tyylikkäitä! Pitkä neule sopii muuten repun kanssa mielettömän hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mulla oli toi ihan sama alkuunsa! Sitten vaan mieli alkoi pikkuhiljaa muuttua ja uskalsin ottaa itsekin repun käyttöön :) Ja oon samaa mieltä, näyttää todella kivalta pitkän neuleen kanssa!

      Poista
  2. Ihana reppu! Tämä trendi kolahtaa todellakin, en tajua miten olen joskus pärjännyt ilman reppuja, ne on niin helppoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! No joo toi on kyllä ihan totta, ollut ihana huomata kuinka helppoa repun kanssa eläminen on :)

      Poista
  3. en oo varma tuliko mun kommentti perille, joten kirjoitanpas uudelleen!<3 Mutta siis, aivan ihana reppu!! Oon nyt ihan rakastunut erilaisiin reppuihin ja hapsuihin :''DDD Täytyy tilata varmaan samanlainen reppu itselle myös ;> Onkohan noita vielä zalandolla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka ei tullut, joten hyvä että kirjoitit uudelleen! Hahah kiitos, tää sopiskin sulle sitten ihan täydellisesti ;) Just silloin kävin kattoon kun tätä postausta tein, ja reppuja oli yhä! Joten ei muuta kuin shoppailemaan :D

      Poista
  4. Tää on kyllä niin ihana - tykkään tosta koosta hurjasti!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! Kiva että tyksit ;)

      Poista
  5. Onpa kiva ulkoasu sun blogilla! Ja ihania, hienosti muokattuja kuvia! :)
    T: http://arjensaarnoja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, kiitos ihanasta kommentista! Mukava saada tällaista palautetta! ♥♥

      Poista