torstai 15. toukokuuta 2014

Twentyfour


Kakskytneljä, minä, tänään. Karseeta. Pakko myöntää, tämä päivä on mennyt jonkinasteisen ikäkriiseilyn merkeissä. Miten vuosia voi olla yhtäkkä jo niin tajuton määrä mittarissa?! Vastahan olin seitsemäntoista ja elämä oli niin iisiä. 

Viimeisen viikon ajan elämä on ollut kyllä ainakin kaikkea muuta kuin iisiä. Multa leikattiin huonoon asentoon kasvava ja kipuileva viisaudenhammas viime viikon keskiviikkona pois, ja siitä asti olen ollut jatkuvasti enemmän tai vähemmän kipeä. Buranaa on kulunut ihan tolkuttomat määrät. Nyt kun sitten ajattelin, että särky alkaa pikkuhiljaa helpottaa, niin mitä vielä - eilen mulle nousi kuume, josta kärsin tässä parhaillaankin. Huomenna pitää ottaa asiaksi soitella hammaslääkärille, sillä epäilen että viisurin leikkaushaava on päässyt tulehtumaan. 

Vaikka syntymäpäiväni on mennyt tällä kertaa pääosin aika ikävissä merkeissä, niin on tähän päivään mahtunut onneksi paljon kivojakin juttuja. Esimerkiksi muutamat synttärilahjat. ;) Sain Samilta Singstar-pelin sekä langattomat mikrofonit, joista olen haaveillut koko kevään. Olin hurjan innoissani kun avasin paketin ja tajusin että se pitää sisällään Singstar-välineet. Koeajoinkin laitteet ja pelin jo tänään. Nyt odottelen vain innolla seuraavia illanistujaisia, jotta päästään skabaamaan kavereiden kanssa! Toivottavasti teillä on ollut ihana päivä tänään. Kivaa pian alkavaa viikonloppua kaikille

Follow me on instagram @ juuliasallinen.

// I'm the bdaygirl, woopwoop!
Comments (11)

11 kommenttia:

  1. Paaaljon paaaljon paaaljon onnea ihanuus. <3 <3 :* Tervetuloa 24:s kerhoon! Mulla oli myös elämäni ensimmänen ikäkriisi helmikuussa mut se menee onneks ohi. :D Meidän pitää kyllä nyt vihdoin treffata jokupäivä!

    VastaaPoista
  2. IHANIA kuvia:--) paljonpaljon onnea sulle, oot yks mun suosikki bloggaajista !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana ja piristävä kommentti!! Kiitos<3

      Poista
  3. Onnea! :) Toivottavasti leikkaushaava ei ole tulehtunut ja paranisit pian! :)

    Mulla iski eilen ikäkriisi oikein huolella, kun aloin pohtimaan tulevia 25-vuotissyntymäpäiviäni. Sehän on jo 1/4 100:sta - yök.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi se ei sitten ollutkaan tulehtunut. Kiva kuulla etten ole ainoa ikäkriisissä pyörivä :D Kiitos! :)

      Poista
  4. Onnea sinulle näin jälkeenpäin! Ihanan lahjan sait, singstar langattomilla mikeillä kelpaisi tähänkin talouteen:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata<3 Se oli kyllä ihan loistava lahja!

      Poista
  5. myöhästyneet synttärionnittelut ihanuus<33

    VastaaPoista
  6. Onnea näin tyylikkäästi jälkikäteen! :D♥

    VastaaPoista