torstai 29. toukokuuta 2014

#throwbackthursday


Vuosi sitten tähän aikaan oltiin Samin kanssa reissussa Kreikassa, ihanalla Kosin saarella. Näitä kuvia katsellessa kaukokaipuu yltyy yltymistään - varsinkin, kun ulkona tuulee myrskyn lailla ja vihmoo vaakatasossa vettä. Voisin esittää tässä sen samaisen minne kesä katosi -kysymyksen, joka on tuntunut olevan viime päivinä lähes kaikkien huulilla, mutta taidan tyytyä vain toteamaan, että olen paljon onnellisempi aurinkoisella kelillä. Mitenhän sää voi edes vaikuttaa mielialoihin näin radikaalisti? Ihan hullua.

Olen kulutellut näitä sadepäiviä järjestelemällä kotia, katselemalla erilaisia sarjoja ja lukemalla lehtiä joita en ole ehtinyt keväällä lukea (kiitos pääsykoekirjojen). Ollaan jääty Samin kanssa ihan totaalisesti koukkuun Rillit huurussa -sarjaan, ja sitä onkin tullut katseltua oikein urakalla! Pienoisen liikunnallisen uinahtamisen jälkeen olen taas löytänyt myös lenkkeilyn ilon. Ja tiedättehän, kun elämä on näin mielenkiintoista, ei blogipostauksiin löydy ihan hirmuisesti inspiraatiota. Jos teillä on siis postaustoiveita tai -ideoita, niin heittäkääpä mulle niitä rohkeasti vaikka tuonne kommenttiboksiin! Ostospostaus on ollut tekeillä jo pidempään; kuvailen kaikki uutuudet sitten, kun sää on vähän lämpimämpi ja mulla on aikaa touhuta parvekkeella kameran kanssa oikein kunnolla. Viikonloppuna tulee varmasti kuvailtua paljon, kun meillä on ihanan Rosamarian kanssa pitkästä aikaa kivoja suunniltemia mm. kesänavajais-bileiden merkeissä. En malttaisi odottaaaaa lauantaita! :)

Nyt jatkan telkkarin tuijottamista kuuman kaakaon kera. Kivaa illanjatkoa teille

// A year ago my boyfriend and I spent a wonderful week in Greece. 
Miss that place so much!
Comments (10)

10 kommenttia:

  1. you look beautiful, love the white dress :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia, lomalle haluan kyllä jonnekin aurinkoon vaikka kesä tuleekin nyt! Tosin kaupunkilomakaan ei olisi pahitteeksi:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Onhan siellä ulkomailla ihan erilainen tunnelma kuin täällä Suomessa! Kaupunkiloma kelpais mulle myös :)

      Poista
  3. Oiii miten ihania kuvia!! <3 Mulla on toi ihan sama juttu että oon paljon onnellisempi silloin kun aurinko paistaa! Sade ja kylmyys on jotenkin niin kurjaa :/ mut kyllä ne helteet vielä palaa takaisin! ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee oot sitten mun virallinen sadesään murjotusystävä<33 :D Eiköhän ne sieltä tule juu!

      Poista
  4. Vanhoja matkakuvia on kyllä kivaa katsoa, mutta sitten ei oo kivaa kun tulee kamala kaipuu..

    Kauniita kuvia olet tähän valkannut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä vähän kaksipuolinen juttu toi vanhojen matkakuvien katselu :D Kiitos! :)

      Poista
  5. Ihanan isoja kuvia! :)

    http://lifeascinderella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mukava että tykkäät! :))

      Poista