keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

New in: faux leather pants


Olen huomannut, että postaustahtini on hiljentynyt viimeviikkojen aikan huomattavasti. Ensin ajatus harvemmista postausväleistä meinasi ahdistaa mua kovasti, mutta yritin ajatella asian mahdollisimman järkevästi: silloin kun on kiirettä, pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Ja niin tärkeä kuin tämä blogi mulle onkin, menevät opiskelut kuitenkin edelle. Avoimen viimeiset kurssit sekä yliopiston pääsykokeisiin valmistautuminen stressaavat mua ihan huolella. Mutta luulenpa, etten ole ainoa! Varmasti moni muukin siellä ruutujen toisella puolella ahertaa kevään aikana juurikin esimerkiksi pääsykoekirjojen parissa. Onneksi en ole siis asian kanssa yksin. :)

Nämä asukuvat ovat viime lauantailta, jolloin mulla oli viimeiset sanoista lauseeksi -kurssin luennot yliopistolla ennen ensiviikkoista tenttiä. Luennolle pukeuduin uusiin tekonahkahousuihini, jotka tilasin vasta Hennesin nettisivustolta. Olin oikein positiivisesti yllättynyt housuista, sillä luulin niiden olevan materiaaliltaan paljon paksummat. Housut osottautuivat kuitenkin melko ohuiksi, hieman jopa leggingsien tyyppisiksi - juuri sellaisiksi, mistä olin haaveillut. Huono puoli housuissa on kuitenkin se, että ne ovat minulle lahkeista aivan liian pitkät, kuten yleensäkin suurin osa housuista. Vihaan sitä, kun ylipitkät housut jäävät nilkkojen ja polvien kohdalta tuhannelle makkaralle. No, olisikin ollut ehkä hieman liian täydellistä, jos housut olisivat olleet pituudeltaankin mulle täysin sopivat. Näistä asukuvista tuli muuten mieleen, että olen ihan totaalisen kyllästynyt noihin nilkkureihin, jotka mulla oli lauantaina jaloissani. Kengät eivät ole edes vielä kovin vanhat, mutta olen huomannut, etten pidä niistä enää yhtään niin paljoa kuin hankkiessani ne. Erityisesti mua härnää näissä kengissä nuo nauhat. Ideatasolla näiden kenkien nauhat kuuluisi kiertää tuohon kengän varren ympärille, mutta se on kuitenkin käytännössä melkeinpä mahdotonta, koska nauhat ovat hieman liian lyhyet siihen tarkoitukseen. Tavalliseen rusettiin nauhoilla on kuitenkin vähän liiankin runsaasti mittaa. Siksi mulla on ollut aina aikamoisena ongelmana se, mihin piilottaisin nuo rusettimytyt. Kuvistakin huomaa, että nauhat sojottavat epämääräisesti joka suuntaan. Argh. Saa nähdä löytyvätkö kengät pian kirpparikasasta... Mutta hei, kello näyttää nyt sen verran, että on aika täyttää loput tämän päivän liikuntakiintiöstä. Tarkoituksena olisi hikoilla oikein kunnolla kuntopiirin merkeissä. Apua. Viettäkäähän oikein mukava keskiviikkoilta, palataan!

// Outfit from Saturday, when I wanted to combine my new fake leather pants 
and my long fake fur vest. Hope you like this outfit! 
Comments (26)

26 kommenttia:

  1. ihana asu! upea toi liiviiiIi !

    VastaaPoista
  2. Sun asut on aina niin ihania ♥ tuo liivi on upea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiva kuulla että tykkäät♥

      Poista
  3. Aaa aivan unelma karvaliivi! Haluan haluan haluan tuollaisen itsellekin!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, toi on on kyllä ihan mun suosikki! Niin monikäyttöinen ja kaikin puolin ihana :))

      Poista
  4. Ihanasti sopii yhteen kaikki!!<3 Ja tuo on kyllä harmi jos susta tuntuu noista kengistä nuin :( Jos joku vaate ei vaan enää oikeen miellytä, niin se on kyllä sitten menoa yleensä :D Ei niitä nauhoja muut edes huomaa, että jos ne on kummiskin joskus ollu sun lempparit (ainaki melkeen) niin laita hetkeks jäähylle ja ota myöhemmin kokeiluun :) Jos ei huvita niin sit kirppikselle vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinä ihana♥ Toi on kyllä hyvä vinkki, varmaan teenkin niin että laitan noi kengät jonnekin piiloon nyt ja kaivan ne vaikka sit ens syksynä taas esiin ja katon niitä uusin silmin :))

      Poista
  5. Vitsi sulla on ihana tyyli, mitä noita muitakin asupostauksiasi selailin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että tykkäät! Kiitos paljon :))

      Poista
  6. Voi että, toi karvaliivi on ihan superpehmosen näkönen ja saa mut himoamaan noiden omienkin turrien esiin kaivamista! En ookkaan pitkään aikaan käyttänyt. :) Sulla on tosi kiva tyyli, sait uuden lukijan!

    http://www.pinterest.com/fashiontipsyblo/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä kaivaa ne turrikat vielä esiin ennen kesäkelejä! :) Kiitos Sofia, tervetuloa mukaan! ♥

      Poista
  7. Oi mikä ihana pörröliivi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ookin! Tuo on kyllä niiiin mun suosikki<3

      Poista
  8. Lovely!

    Giedre from http://ilbib.blogspot.com

    kisses

    VastaaPoista
  9. Olen aina halunnut faux leather pants! En ole vain löytänyt juuri mitä haluaisin! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät vielä etsimäsi! :)

      Poista
  10. Noi housut näyttää niin kivoille. :) Ja jos sä sanot et ihan liian pitkät lahkeet niin mahtaiskohan noi kerrankin olla housut, joissa on tarpeeksi pitkät lahkeet mulle. :D
    Kenkiin tuli mieleen sellainen vinkki, että vaihda niihin nauhat tai sit vaan kylmästi leikkaat nykyisiä lyhyemmäksi niin saat ne siistimmin kiinni? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah hauska kuulla että sulla on ihan vastakkainen ongelma housujen pituuksien kanssa :D Ja kiitos vinkeistä! Mietin ite jo aiemmin tota nauhojen lyhentämistä, mutta en vaan keksinyt miten saisin sitten ne nauhojen päät jotenkin siisteiksi.. Täytyy varmaan ajatella vielä tätä vaihtoehtoa!

      Poista
    2. Kun on pituutta lähemmäs 180cm niin tarpeeksi pitkien housujen löytäminen on yksi suurimpia ongelmia! Siksi odotankin niin kovasti kesää kun nilkat saa vilkkua ihan luvan kanssa. :D
      Muistan jonkun joskus päätelleen sytkärillä narujen leikkauskohdan. Käryä siitä tulee, mutta sitten ei lähde purkautumaan! :)

      Poista
  11. ihana asukokonaisuus, hyvin oot yhistänyt tuon karvaliivin:) voisin kyllä napata sen omaanki vaatekaappiin! :)

    VastaaPoista