sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Hope you, hope you don't look back



Heippaaa! Täällä taas, muutaman päivän blogihiljaisuuden jälkeen. Matkasin perjantaina Rosamarian luo Tampereelle, kun oltiin suunniteltu, että pidetään pitkästä aikaa oikein kunnon tyttöjen ilta. No, niinhän me pidettiin, ja meillä oli ihan hiton hauskaa. Lauantaina tultiin sitten siihen tulokseen, että voisin jäädä vielä toiseksi yöksi huudeille. Ja taas meillä oli ihan hiton hauskaa. Käytiin leffassa ja yksillä, siis sitten kun oltiin ensin selvitty edellisillan reiveistä. :D En edes muista koska olisin viettänyt yhtä nauruntäyteisen viikonlopun! Teki ehdottomasti hyvää. Täytyy myöntää, että ollaan kyllä aikamoinen raikuli-parivaljakko Rosamarian kanssa. Haha. Kuvia otettiin jonkin verran Rouskun kameralla, mutta saan niitä itselleni vasta joskus myöhemmin. Jos joukossa on jokusia julkaisukelpoisia kuvia, voisin laittaa niitä tänne esille sitten, kun olen saanut ne koneelleni. Halusin jakaa teille tähän postaukseen Envyn biisin, johon olen rakastunut ihan totaalisesti. Biisiä tuli luukutettua viikonlopun aikana muutamasti, ja nyt se muistuttaakin mua näistä parista huipusta päivästä. 

Toivottavasti teillä on kaikki hyvin!

// Love love love this song! Hope you all are doing fine!
Comments (2)

2 kommenttia:

  1. AAA oot niin ihana!! Mun on ikävä sua, tuu jo pian takasin. Tampere ja mä tarvitaan sua ;*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiiii mullakin on sua ikävä jo!! Ja sydän jäi kyllä ihan tampereelle, en muistanu että se on niiiiiin ihana mesta. Kuten sanoin niin voidaan tulla teille alivuokralaisiks Fridan kanssa<333333 XD

      Poista