torstai 24. lokakuuta 2013

PIKAMOI



“Everything has beauty, but not everyone sees it.” 


Heipsan! Halusin tulla moikkaamaan teitä vielä pikaisesti ennen nukkumaan menoa. Päiväni ovat olleet tällä viikolla niin täysiä, etten ole ehtinyt ajatellakaan postailemista - pahoittelut siitä. Tahti ei hellitä vielä viikonloppuakaan kohden, sillä minulla on huomenna ja lauantaina luentoja yliopistolla. Yritän kuitenkin saada kuvattua luentoasuni, jotta saan ne tänne blogin puolelle näytille sitten myöhemmin. Haluan muistuttaa teitä vielä lähestyvästä kysymyspostauksesta, jota varten tarvitsisin edelleen lisää kysymyksiä. Käykääpä siis kirjoittamassa kysymyksenne tähän postaukseen! Samalla voitte vastata myös blogini oikeasta marginaalista löytyvään, postausten aiheita koskevaan kyselyyn. Kiitän suurin virtuaalihalauksin kaikkia, jotka näin tekevät. :) Nyt alkaa kyllä ajatus laahustaa niin pahasti jäljessä, että on pakko kipittää sänkyä kohti. Palailen blogin ääreen sitten kun olen luennoistani selvinnyt. 

Kaikkea ihanaa teille tähän loppuviikkoon

// A few nature pics and a quick hello - I've been busy with my studies, but I'll come back soon with outfit photos.
Comments (8)

8 kommenttia:

  1. Kuulostaa tutulta, täälläkin kiirettä pitää koulun ja töiden parissa. Mut mulla on koulua enää niin vähän jäljellä et Se motivoi kyllä :)

    Paljon tsemppiä ja joka tapauksessa ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oot motivoitunut! Mua motivoi koulujuttujen kanssa se, että oon päässyt vihdoin tekemään seen tyyppisiä asioita, jotka mua kiinnostaa :)

      Kiitos tsempistä, upeaa viikonloppua sulle<3

      Poista
  2. Ihania talvikuvia! Mikä kamera sulla muuten on?

    http://passionblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! Multa löytyy Canonin EOS 1100D :)

      Poista