torstai 18. heinäkuuta 2013

MY FINDS FROM HM.COM SALES

Löysin muutaman iiihanan jutun hennesin aleista, ja vaikka olin tilannut sivustolta juuri kengät sekä maksihameen itselleni, oli minun pakko tehdä vielä toinen tilaus heti perään. Korolliset sandaalit, jotka tilasin aiemmin, ovat vielä kuvaamatta, mutta esittelen ne sitten asukuvien yhteydessä myöhemmin. 

Mitähän toinen aletilaukseni piti sitten sisällään? Farkkuliivin, raitaneuleen sekä kahdet kesäkengät. Luitte oikein, kahdet kesäkengät. Onneksi kesää on vielä rutkasti jäljellä näillä uutukaisilla tepasteluun! :) Kerrankin olin täysin 100%:sen tyytyväinen tekemääni tilaukseen - vaikkakin säikähdin aluksi, että farkkuliivi on minulle ihan liian pieni. Tilasin sen koossa 36, ja se näytti ihan minimaaliselta, kun vedin sen muovikääreistä ulos. Liivi istuu kuitenkin ihan moitteettomasti, ja olinkin suunnitellut pitäväni sitä auki, joten on vain hyvä, että se on hieman pienempää kokoluokkaa. Näiden aletuotteiden lisäksi postipaketista paljastui tavallinen valkoinen teeppari (miksi minulla on jatkuvasti pula perusvaatteista?)  sekä muutamat kultaiset korut. Koruista sitten lisää joskus myöhemmin!


Omaan makuuni paketista löytyi juuri sopivasti niin klassista kuin hieman räväkämpääkin. :)

Mitä mieltä te olette näistä uutukaisista?

// Ordered these items while ago from hm.com sales - gotta love them, right?
Comments (6)

6 kommenttia:

  1. oi miten ihana toi farkkuliivi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin! Oon kanssa ihan ihastunut siihen :)

      Poista
  2. Following you too dear :)
    PS. I love nude shoes!!! I think this afternoon I'll go to H&M =D
    kisses,
    vogue4breakfast.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohh you really should go and try to find these nude ballerinas! I think they are quite perfect :)

      Poista