tiistai 11. kesäkuuta 2013

FOUND THEM

Oi että, ette uskokaan kuinka iloinen olen tuurista, joka kohdalleni osui tänään! Huomasin aamulla, että hennesin nettisivustolla oli alkanut kesäale. Ryhdyin heti selailemaan tuotteita, ihan vain huvin vuoksi tietenkin. Pian silmäni osuivat nilkkaremmillisiin, tolppakorollisiin sandaletteihin. Kengät olivat juuri sellaiset, joita olen etsinyt koko kevään ja alkukesän. En ollut edes aiemmin huomannut, että kyseistä kenkäparia myydään mustana (olin noteerannut vain metallinhohtoisen parin). Koska olin havitellut itselleni juurikin mustia sandaletteja ja tuotetta löytyi vielä koossa 36, heitin parin äkkiä ostoskoriini. Kengille jäi hintaa 20 euroa noin 10 euron alennuksen jälkeen, ja kenkiä on edelleen sivustolla runsaasti jäljellä. Kävin juuri katsomassa, ja tällä hetkellä vain koko 36 on myyty loppuun. Onneksi sain tehtyä tilauksen ennen kuin pienimmät koot loppuivat! Nyt sitten vain peukut pystyyn - toivotaan, että sandaletit ovat normaalia hennesin kenkien kokoluokkaa, ja sopivat jalkoihini hyvin. Olen nimittäin kaipaillut vastaavia kenkiä kipeästi useisiin kesäasuihini. :)


Mitä mieltä te olette tällaisista nilkkaremmillisistä kengistä?

// Ordered these gorgeous shoes from hm.com's summer sale :) Hope they'll fit me well!
Comments (4)

4 kommenttia:

  1. Sopii sun tyyliin oikein hyvin :) ite vaan vierastaisin ehkä liikaa käyttöä, mutta ihanat on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Onhan ne tietty vähän erikoiset, oma silmä on tottunut jo kun tällaisia näkee niin paljon joka puolella :)

      Poista
    2. mutta ihan sun tyyliset on kyllä :)!

      Poista