lauantai 6. huhtikuuta 2013

It's never a question of can you, but will you?

Huomenta! Oli tarkoitus tehdä tämä postaus jo eilen, mutta pitkän lenkin, venyttelyn ja suihkun jälkeen jämähdin niin pahasti sohvannurkkaan tuijottamaan vof:ää, että päätin suosilla siirtää postauilut tälle päivälle.  :) Olen elänyt nyt muutaman viikon ajan ihan uudella tavalla ja uudella asenteella - ja jo näin lyhyessä ajassa huomaan oloni parantuneen monella eri tavalla. Olen syönyt pienempiä aterioita tasaisin parin tunnin väliajoin, olen panostanut ruoan laatuun, ja alkanut liikkua lähes päivittäin. Välillä ulos lähteminen tuntuu edelleen vaikealta, mutta jokaisen lenkin jälkeen olen ollut todella tyytyväinen siihen, että olen saanut itseni liikkeelle. Olen alkanut panostaa taas myös lihaskuntooni, mistä tulee älyttömän hyvä olo! Motivaatiota olen kerännyt  muun muassa netistä erilaisilta sivustoilta sekä instagramista. Olen todella ällistynyt siitä, kuinka paljon motivaatiota ja inspiraatiota itselleen voi kerätä selailemalla erilaisia fitness-kuvia ja -tekstejä! Ihan huikeaa. :)

Ajattelin panostaa tähän elämänmuutokseeni hieman myös vaatetuksen saralla. Olen aiemminkin sanonut, ettei sillä ole mitään merkitystä, miltä treenatessa näyttää - millaisissa vaatteissa liikkuu ja niin edelleen. Oikeanlaisilla teknisillä ja hengitävillä materiaaleilla voi kuitenkin vaikuttaa paljon treenin laatuun ja sitä kautta myös omaan hyvinvointiin. Ennen käytin lenkkeillessäni tavallisia toppeja ja huppareita sekä leggingsejä tuulipuvun alla. Tällöin ongelma oli siinä, että pukeuduin aivan liian paksusti, ja kun vaatteiden materiaalit eivät hengittäneet, olin nopeasti hiestä märkänä ja vaatteet tuntuivat iholla kamalan nihkeiltä. Kun olo oli epämukava, ei jalkakaan noussut yhtä reippaasti. Joku aika sitten panostin urheiluvaatteisiini hankkimalla kunnon juoksutrikoot sekä hengittävän aluskerraston vaatekaappiini. Viimetteeksi olen täydentänyt urheiluvaatevarastoani ihanan pirtsakoilla keltaisilla urheiluliiveillä sekä asennetta tihkuvalla treenitopilla :) 


Björn Borgin toppi ja Casallin liivit tilattu Ellokselta, jonne pääset *kuvalinkin kautta!



Motivation and inspiration from weheartit.com:


Ajatuksia, mielipiteitä, muita treenaamisesta innostuneita? :)

Aurinkoista ja energistä viikonloppua kaikille! 

Follow me on instagram @ julia_dnp

// Lately I've been inspired and motivated to change my eating and excercising habits. Although it's been only few weeks now I already feel much better and more energetic! Here's some of my new training clothes and a few inspirational pics from weheartit.com. :)
Comments (6)

6 kommenttia:

  1. I haven't been exercising for few weeks, but that post makes me to go out and do something again



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I'm glad to hear that! Great that I inspired you :))

      Poista
  2. Vau, hienoa kuulla tosta sun urheilemiseen panostamisesta, jatka samaan malliin ! :) Tästä inspiroituneena itsellekin tuli sellainen olo, että vois alkaa tosissaan panostamaan tähän urheiluun, ja kaiken lisäks tuo mustikka-mansikkajuotava tossa weheartit-kuvassa on niin maukkaan näköinen, että on pakko kokeilla tehä ! :D Ja tuo toppi on niin kiva ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa! Liikunnan iloa sulle :)) Haha, kattelin sitä itekin, ihan varmasti hurjan hyvää... :)

      Poista
  3. Ooo rakastan sun blogia! Tsemppiä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla! Piristit kommentillasi hurjasti päivääni♥

      Poista