lauantai 16. helmikuuta 2013

Wanna just live right now

Sain Samilta eilen ihastuttavan ystävänpäivän kukkakimpun - tosin siis päivän myöhässä, S kun ei ollut torstaina kotona. Ah, kimpussa on niin kauniit värit ja suloinen tuoksu! Rakastan kukkia, ne piristävät kummasti mieltä. Olen iloinen saamieni kukkasten lisäksi myös siitä, että lukijamääräni pyörähti bloggerin kautta eilen täyteen sataan! Aikaisemmin olin vain kuvitellut siitä hetkestä, kun ensimmäinen 100 lukijaa täyttyy, mutta kun kyseinen hetki viimein koitti oikeasti, minut valtasi ihan huippuhyvä fiilis. Sata lukijaa on mielestäni todella suuri määrä, varsinkin kun minusta tuntuu, että olen yhä ihan aloittelija tämän blogini kanssa. Okei, olenhan blogannut jo reilusti yli vuoden, mutta vasta viime aikoina blogini on alkanut tuntua oikeasti minunlaiseltani. Ehkä tämä johtuu siitä, että olen itsekin vasta löytämässä itseni, ja sen mitä haluan tehdä, kunnolla. Noh, pieni pessimisti sisälläni pyrkii kuitenkin muistuttamaan, että tuo lukijamäärä on niin muuttuva luku, että se saattaa kääntyä vaikkapa uudelleen takaperin pian 99:ään - ja siksi minun ei kannattaisi asiaa kovasti hehkuttaa. Lukijamäärä ei ole kuitenkaan tässä se tärkein, vaan tärkeintä on, että rakastan tämän blogin kirjoittamista, ja että useat teistä jaksavat käydä myös lukemassa juttujani. Kiitos siis teille kaikille ihanille! 


Mulla on niiiin hyvä fiilis, kun ollaan taas Samin ja Fridan kanssa kotosalla. Ollaan oltu Fridan kanssa viime ajat tosi tiiviisti vanhemmillani, kun S on ollut poissa kurssinsa takia, ja koska viime viikonloppukin kului kokonaan Jyväskylässä, niin eipä me olla oikein ehditty olla kotona. Siivosin eilen koko kämpän ennen Samin kotiin tuloa, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä ja kokkasin lasagnettea. Sain siis päästää sisäisen kodin hengettäreni ihan kokonaan valloilleen, haha! :D Tänään olisi tarkoitus herkutella nachoruoan parissa, katsella leffoja ja nautiskella ehkä yhdet siiderit ja oluet. Mitä teidän viikonloppuunne kuuluu? :) Toivottavasti vain pelkkää hyvää!

Ihanaa viikonloppua ystäväiset!

// 'Cause my boyfriend wasn't home on Valentine's Day, he brought me beautiful flowers yesterday when he came back to home from his work trip.  This bouquet is so lovely! Besides the flowers, I got really happy yesterday when I noticed that the number of my blog's followers had reached 100 via blogger. So huge thanks for all of you, my dear readers 

Hope you all have a wonderful weekend!
Comments (2)

2 kommenttia:

  1. Restricted Fashion16/2/13 7:42 ip.

    Hei! Mulla olis sulle haaste mun blogissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, kiitti hurjasti! :) Mulla on noita haasteita kasaantuneena jo pari ennestään, mutta vastailen niihin kyllä ajallani! :))

      Poista