tiistai 20. marraskuuta 2012

Robyn Rihanna Fenty

Olen pitänyt jo vuosien ajan Rihannan musiikista, mutta jostain syystä olen alkanut kiinnittää vasta viime aikoina huomiota tähän laulajatähtöseen myös tyylillisesti. Rihannan tyyli on muuttunut vuosien varrella paljon, ja on nykyään todella monipuolinen, uskalias sekä kokeileva. Pidän siitä, että Rihanna on muuntautumiskykyinen, eikä ole jämähtänyt vain johonkin tiettyyn tyyliin. Hänelle sopii kaikenlainen aina eleganteista ja klassisista mekoista revittyihin, niittikoristeisiin shortseihin saakka. Vaihtelu ja muuntautumiskyky tekevät naisen tyylistä mielenkiintoisen, coolin sekä hauskan. Eikä tietenkään saa unohtaa Rihannan kaunista ulkonäköä! Olen pitänyt häntä alusta asti todella kauniina; mielestäni hänen ulkonäössään on erityistä se, että hän näyttää hyvin tyttömäiseltä sekä suloiselta, mutta hänessä on samalla myös kuuma, kissamainen puolensa. Tämä on mielestäni melko harvinainen kombinaatio. :)

Kuvat Zimbio & Stylebistro

Rihannan seitsemäs albumi, Unapologetic, julkaistiin eilen. Olen kuunnellut albumin kappaleista vain pätkiä youtuben kautta, mutta olen jo niiden perusteella melko vakuuttunut tästä naisen uutukaisesta levystä! Ja onhan levyn ensimmäinen single, Diamonds, todella nätti biisi. :) Toivottavasti nuo levyn viralliset biisit päätyvät piakkoin kokonaisina Youtubeen, jotta niitä pääsee fiilistelemään oikein kunnolla. Allaolevasta linkistä voitte siirtyä kuuntelemaan niitä samaisia biisinpätkiä, joita olen itsekin kuunnellut jo useita kertoja! :) Ja ainiin, tämä kaunis superstarahan tulee keikkailemaan Suomeen ensi kesänä. Onko kukaan teistä menossa keikalle? Itse haluaisin ihan älyttömästi nähdä Rihannan livenä - naisen keikalle pääseminen olisi varmasti kokemisen arvoinen asia! Olen vain jotenkin ihan superhuono hankkimaan mitään lippuja, sama kävi Lady Gagankin keikan kanssa; olisin halunnut keikalle ihan superpaljon, mutta en vain saanut hankittua lippuja. En edes yrittänyt! No, turha varmaan valittaa, jos ei ole valmis tekemään asian eteen mitään... :D Ehkä minäkin pääsen vielä joskus tulevaisuudessa nauttimaan näiden laulajatähtösten keikoista livenä.

Comments (0)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti