torstai 4. lokakuuta 2012

Finally on instagram!

Hiphei, pääsin vihdoin ja viimein liittymään instagramiin. :) Eilen ja tänään olen tutustunut ahkerasti kyseiseen sovellukseen, ja muutamia kuviakin olen jo napsinut! Tuntui kyllä heti alusta asti siltä, että tuohon instagramiin jää varmasti todella helposti koukkuun... :) Mutta pidemmittä selittelyittä, minut löytää instagramista nimimerkillä julia_dnp, joka on muuten tismalleen sama nimimerkki kuin twitterin nimimerkkini. Joten tulkaahan seuraamaan minua! Ja jos tekin olette instagramissa, niin heittäkää minulle teidän nimimerkkejänne, jotta pääsen seurailemaan itse teitä. :)


Tässä muutama otos ensimmäisistä instagram-kuvistani. Päivitän instagramiin usein pieniä palasia arjestani, joten pystyt seuraamaan elämääni paljon yksityiskohtaisemmin instagramin kuin blogini kautta. :) Kannattaa  tulla seuraamaan minua myös siksi, että päivitän instagramiin jatkossa varmasti nopeammin juttuja kuvien muodossa kuin tänne blogiini! Tällä hetkellä instagramissa on jo esimerkiksi nähtävillä, mitkä kengät valitsin ja tilasin viime viikolla elloksen ota 3 maksa 2 -kenkäkampanjasta. ;) Täällä blogin puolella kerron kengistä sitten huomenissa! 
Comments (4)

4 kommenttia:

  1. Yks Instagram kautta iPhone addikti ilmoittautuu! :D Niillä on ihan liian helppo kuvata! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, kiva kuulla! Ja oot kyllä oikeessa. :D Mikäs sun nimimerkki on? :>

      Poista
  2. Hei kiitos tosi paljon kommentistasi ja että jäät seurailemaan mun blogia!:)
    Sun blogi vaikuttaa tosi ihanalta!<3 :)

    xo
    Jozella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana<3 Toivottavasti tuut piipahtamaan täällä jatkossakin! :)

      Poista