perjantai 19. lokakuuta 2012

Blogin synttäriarvonta

Tänään, 19.10. vietetään blogini ensimmäistä vuosipäivää! Siispä, paljon onnea Diamonds and Pearls. :) Oloni on melko huojentunut, sillä en voi uskoa, että blogini aloittamisesta on kulunut jo vuosi. Aloitellessani blogiani olin melko tietämätön siitä, mihin suuntaan haluan blogini kanssa kulkea, ja mitä kaikkea uusi harrastus tuo vielä tullessaan. Nyt, vuotta myöhemmin, olen hyvin onnellinen siitä, että päätin aloittaa blogin kirjoittamisen. Blogistani on tullut minulle jo tavallaan enemmän kuin harrastus - se on osa elämääni. En osaisi kuvitella enää eläväni ilman tätä blogia. :) 

Vuoden aikana blogini on kehittynyt valtavasti. Olen  hahmottanut pikkuhiljaa, minkätyyppistä blogia haluan pitää, ja olen oppinut hirvittävästi tähän puuhaan liittyviä uusia asioita. Olen tutustunut uusiin ihmisiin, ja saanut blogilleni jo monen monta ihanaa lukijaa! Olen todella onnellinen tästä kaikesta, mutta haluan silti kehittyä edelleen jatkuvasti bloggaajana. :) Te voitte auttaa minua tässä asiassa, jättämällä minulle kehittäviä kommentteja tai lähettämällä minulle sähköpostia. Otan aina ilomielin vastaan myös toiveita postausaiheista! 


Blogini syntymäpäivän kunniaksi haluan suorittaa arvonnan, josta olenkin jo maininnut useaan otteeseen aikaisemmissa postauksissani. Olen ollut todella innoissani arvonnan järjestämisestä, sillä en ole vielä aikaisemmin järjestänyt yhtäkään arvontaa blogissani! Olkoon tämä arvonta myös kunnianosoitus teille, jotka siellä ruutujen toisella puolella jaksatte lukea blogiani ja jättää päivittäin ihania kommentteja. Bloggaus tuskin olisi yhtä mielekästä ilman teitä! Iso kiitos siis kaikille lukijoilleni, niin uusille kuin vanhoillekin  Toivottvasti viihdytte blogini parissa jatkossakin!

Arvonnan palkintona on Gina Tricotilta itse ostamani suuri, kaunis, kuviollinen huivi. Huivi on kuin taideteos - siinä on utuinen kaupunkimaisema, lintuja sekä erilaisia kukkia. Pääasiassa huivi on mustavalkoinen, mutta muutamat ruusut loistavat huivissa punaisen eri sävyissä. Ihastuinkin ensimmäisenä huivissa sen väritykseen; mielestäni huivi on kaikkine sävyineen täydellinen asuste syksyyn! Huivin pienet väripilkut tuovat piristystä varmasti harmainpaankin päivään. Palkintohuivi esiintyy tämän postauksen kuvissa. Postauksen lopusta löydät ohjeet arvontaan osallistumiseen. :)


LYHYESTI

- Arvon itse kustantamani huivin, joka on ostettu Gina Tricotilta
- Suoritan arvonnan blogini vuosipäivän sekä kaikkien mahtavien lukijoideni kunniaksi
- Arvontaan voit osallistua seuraavasti:

1. Jätä kommentti kommenttiboksiin = 1 arpa
2. Liity lukijakseni googleraatin kautta (ellet ole vielä liittynyt) = 1 arpa 
3. Kerro arvonnastani omassa blogissasi = 1 arpa
4. Voit osallistua arvontaan siis 1-3 arvalla; mainitse arpojen lukumäärä kommentissasi
5. Liitä kommenttiisi toimiva sähköpostiosoitteesi 
6. Voit myös halutessasi kirjoittaa kommenttiisi ruusuja/risuja blogiani koskien

- Anonyymit osallistujat, keksittehän itsellenne nimimerkin!
- Arvonta päättyy sunnuntaina 28.10. ja arvon voittajan seuraavana maanantaina
- Ilmoitan voittajan täällä blogissani, mutta otan häneen yhteyttä myös sähköpostitse
- Postitan palkinnon voittajalle mahdollisimman nopeasti arvonnan päätyttyä

***

Jäikö sinulle jotain kysyttävää? Jätä kysymyksesi kommentilla, tai lähetä minulle sähköpostia! :) Toivottavasti selitin ohjeet tarpeeksi selkeästi, ja toivottavasti mahdollisimman moni innostuu osallistumaan tähän blogini ensimmäiseen arvontaan. :) Arpaonnea kaikille! 

EDIT// ARVONTA PÄÄTTYNYT!
Comments (12)

12 kommenttia:

  1. Näyttää niin kivalta huivilta, että pakkohan mun on osallistua :)

    Lukijana oon jo, eli kahdella arvalla osallistun!
    anni.dominoefekti@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Onnittelut synttäreiden johdosta! :) Upea palkinto (olen varsinainen huivien suurkuluttaja), ja paljon plussaa, että olet sen itse valinnut ja kustantanut. :) Blogisi on melko uusi tuttavuus minulle, vielä en pitkään olekaan täällä ollut. Pidin kovasti siitä, että vastaat kommentteihin ajatuksella. :)Osallistun arvontaan kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  3. Onnea myöhässä D'NP'lle! <3 Mahti blogi. (:
    Osallistun tähän arvontaan kolmella arvalla, mainitsen tästä siis omankin blogini puolella. (:

    VastaaPoista
  4. Heiii, korjaus! Osallistun sittenkin kolmella arvalla. Mainitsin arvonnastasi myös blogini puolella. :)

    VastaaPoista
  5. Oi, onnea vuoden johdosta! Osallistun kahdella arvalla :-)
    villma96@luukku.com

    VastaaPoista

  6. X 1. Jätä kommentti kommenttiboksiin = 1 arpa
    X 2. Liity lukijakseni googleraatin kautta (ellet ole vielä liittynyt) = 1 arpa
    X 3. Kerro arvonnastani omassa blogissasi = 1 arpa
    3 4. Voit osallistua arvontaan siis 1-3 arvalla; mainitse arpojen lukumäärä kommentissasi
    pihlaja92@hotmail.com 5. Liitä kommenttiisi toimiva sähköpostiosoitteesi

    6. Voit myös halutessasi kirjoittaa kommenttiisi ruusuja/risuja blogiani koskien
    No mitäs tässä olisi lisättävää. Todella hyvä blogi, jota on helppo ja mukava lukea! Nyt onkin paljon uutta luettavaa matkani jälkeen, kun siellä ei oikein kerennyt kun vain vilkaista. jee :)

    VastaaPoista
  7. Onnea ensimmäisestä vuodesta! TOivottavasti tulee tosi monta vielä lisää.
    Osallistun huivi-ihanuuden arvontaan yhdellä arvalla.
    flight(at)luukku.com

    VastaaPoista
  8. Onnea blogisynttäreiden johdosta! :)

    enninkengissa@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Olen huivin arvonnassa mukana yhdellä mahdollisuudella. Onpa upeat värit tuossa, mitenkähän on voinut mennä minulta ohi silmien kaupassa, kun on juuri minun värini...
    teija(piste)lento(at)elisanet(piste)fi

    VastaaPoista
  10. Oi täydellinen huivi, sopisi uuden takkini kanssa täydellisesti.
    Kaksi arpaa, lukijana olen :)

    juliajuksu@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Ihana huivi, osallistun ilolla, 1 arpa.
    minttu47
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Kiitos teille kaikille osallistumisesta, ihanista kommenteista sekä kauniista sanoista blogiani kohtaan <3

    VastaaPoista