torstai 27. syyskuuta 2012

Outfit 2709

Nyt on selvitty hiustenvärjäysprosessista, ja vatsakin on täynnä pitsaa. :) Tulin tosiaan eilen jälleen Jannin luokse, ja huomenissa olisi tarkoitus palata kotiin. Kierrettiin tänään Jyväskylän keskustan liikkeet läpi, ja tein muutaman todella ihanan löydön! Kuvailen ostokset sitten huomenna. :) Tässä tämänpäiväisestä asustani kuvia:

Bleiseri, pusero, housut & huivi H&M // laukku Guess // nilkkurit Spirit // kello o.n.e

Kuten kuvista huomaatte, olen hankkinut itselleni viininpunaiset housut! Myös kuvissa näkyvä bleiseri on uusi, molemmat olen tilannut hm.comista. Olen todella ihastunut näihin viininpunaisiin housuihin, ja ne ovatkin päässeet jo kahtena päivänä käyttöön. Hahah, kaupungille lähdettyämme tajusin, että muistutin ihan kävelevää hennesiä - housut, pusero, bleiseri ja huivi kun ovat kaikki hennesiltä. :D Ehkä tällainen on ihan sallittua, silloin tällöin! Mitäs mieltä olette asuvalinnastani, ja noista viininpunaisista pöksyistä? :)
Comments (4)

4 kommenttia:

  1. Oletpa ollut todella tyylikkäänä. Maisemat on aika tuttuja, täällä kun asustelen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Reetta! Haha, kyllä varmasti! :D Tiedänkin missä asut, oon asunut ite ihan naapurissa. ;)

      Poista
  2. Kiva nähdä näitä ulkoilmakuvia! Ja hei ihanat housut. Itse erään asiakkaan intouttamana kävin myös ostamassa punaiset farkut, vaan olen ollut niin paljon töissä (meillä kun toivotaan, että olisi farkut omasta liikkeestä "työasuna"), etten ole niitä päässyt käyttämään.

    Punainen, valkoinen ja musta on kyllä aina raikas yhdistelmä. :)

    xoxo Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Nina! :) Oon samaa mieltä tuosta väriyhdistelmästä! Toivottavasti pääset itsekin käyttämään sun punaisia farkkuja, kun sellaiset olet hankkinut. Näyttävät varmasti tosi hyviltä. :)

      Poista