lauantai 15. syyskuuta 2012

Blond or Brunette?

Ihanaa lauantaita ihmiset! :) Täällä vietellään iltaa rauhallisissa tunnelmissa musiikin, datauksen ja telkkarin parissa. Käytiin tuossa aikaisemmin päivällä koirien kanssa lenkillä, ja S lähti vielä erikseen pyöräilemään Fridan kanssa. Myöhemmin olisi tarkoitus käydä saunassa ja nauttia ehkä yksi saunasiideri. Whooo. Olen tässä muutaman päivän ajan yrittänyt ladata Instagram-sovellusta puhelimeeni, mutta en ole oikein onnistunut siinä. :/ Haluaisin kovasti liittyä Instagramiin, mutta ilmeisesti sovellus ei käy puhelimeeni. Täytynee siis odottaa loppuvuotta, jolloin puhelimen vaihtaminen tulee ajankohtaiseksi... 

Minulla on pienimuotoinen ongelma, jonka haluaisin jakaa teidän kanssanne. Ongelma vaivaa minua aina tietyin väliajoin - keksin siihen yleensä hetkeksi ratkaisun, mutta pian ongelma alkaa vaivata minua uudelleen. Kysymys kuuluukin, kumpi väri minulle sopii paremmin hiuksiini, tumma vai vaalea? Haha, en keksinyt yhtään vaikeampaa kysymystä, jolla vaivata teidän päitänne! :D Tässä jokusia kuvia minusta viime vuosilta:


Minulla on ollut vuosien varrella hiuksissani monenlaisia värisävyjä aina valkoisesta mustaan saakka. On ollut yhtä väriä ja raitoja, lyhyttä ja pitkää, kiharaa ja suoraa, erilaisia otsiksia. Kaikenlaista on tullut kokeiltua! Hiusteni kasvatusprosessi on edelleen pahasti kesken, mutta hiusten pituus ei mietitytä minua kuitenkaan yhtään niin paljon kuin hiusten väri. En vain yksinkertaisesti osaa päättää! Mitä mieltä te olette - tumma vai vaalea? 
Comments (6)

6 kommenttia:

  1. Mä kyllä sanon että tumma! :D Brune sopii sulle tooosi hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi Janna! Tää on kyllä sellainen ikuisuuskysymys, huhhuh... :D

      Poista
  2. Täälläkin kannatetaan ehdottomasta tummaa. :) (Paitsi tuo keskikuva vaaleella tukalla ja huivilla kyllä nyt vähän sotkee tätä mun mielipidettä. :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla sunkin mielipide! Haha, siinä kuvassa mitä tarkoitit, mun hiukset onkin juuri oikeastaan eniten sellaiset, kun ne yleensä oli blondina. :) Ja juuri sellaisiksi värjäisinkin hiukseni taas, jos ryhtyisin uudelleen blondiksi! Mutta pidän kyllä ehkä itsekin tummista himpun verran enemmän... :))

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana<3 Piristit kyllä todella paljon päivääni kommentillasi! :)

      Poista