tiistai 12. kesäkuuta 2012

Kuvia päivältä

Huhhuh, olen ollut tänään ihan superrrahkera! Siis istun varmaan vasta ensimmäistä kertaa nyt kunnolla, olen heilunut aamusta asti. Päivään on kuulunut muun muassa pyykkäämistä, perusteellista siivoamista, kaupassa käyntiä, 10 kilsan lenkki sekä hiusten värjäämistä. Olen napsinut myös päivän mittaan muutamia kuvia!

 

Olen tottunut syömään aamupalaksi ruisleipää, ja tästä tottumuksesta on todella vaikea luistaa. Tänä aamuna aamupalani oli kuitenkin hieman normaalista poikkeava, sillä päätin hörpätä lisäksi kupin kahvia. Olen maailman huonoin juomaan kahvia, enkä oikeastaan pidä sen mausta yhtään. Toisinaan saatan kuitenkin keittää itselleni kupillisen, jos olen keittämässä Samillekin. :) Päivällä syötiin melko yksinkertaisesti; Sami loihti meille vain munakkaat kinkulla, juustolla ja tomaatilla höystettyinä. Munakas oli kyllä ihan älyttömän hyvää pitkästä aikaa!


Kauppareissulle lähdin maailman helpoimmassa asussa; heitin vain revityt farkut sekä mustan topin ylleni. Oli pakko vetäistä myös turbaani päähän, tyvikasvuni kun oli mitä järkyttävin. :D Onneksi kaupasta tarttui hiusväri mukaan! Päivän meikki jatkoi myös mahdollisimman helpolla linjalla. Kuvista näettekin kahden tuotteen meikkini, jossa käytin vain kulmakynää sekä hiukan ripsiväriä. Melkoista luomumeininkiä...

 

Ostin tosiaan kaupasta siis hiusvärin, ja sain itseasiassa värjäysurakkani vasta juuri äsken päätökseen. Ehkä tukka on nyt taas hetken aikaa hyvä ilman tyvikasvua! Päivääni on kuulunut myös kynsien lakkailua. Minun oli tarkoitus ostaa tänään uusia kynsilakkoja, mutta unohdin ihan kokonaan ne, kun aloin etsiä tukalleni parasta mahdollista hiusväriä. Tällä hetkellä minulla on kyllä meneillään jokin ihmeellinen kynsilakkahimo, tekisi mieli ostaa jatkuvasti kaikenlaisia uusia lakkoja. :)


Lopuksi vielä muutama kuva päivän treenikamppeista. Mainitsin taannoin Ellos-postauksessani, että tilasin uuden kuoritakin itselleni. Takki pääsi tänään ensimmäistä kertaa käyttöön, kun ulkona oli hiukan sateista. Takki toimi kyllä hyvin, ja olen todella tyytyväinen siihen! Löysin muuten Elloksen alesta yhdet tosi kivat shortsit, joten päädyin tekemään vielä uuden tilauksen. Hahah, te tuskin olette enää perillä näistä Ellos-tilailuistani, kun en ole niistä täysin perillä itsekään. :D Suunnittelinkin, että kun postipaketti tulee, teen yhden postauksen, johon ymppään kaikki viimeaikaiset Ellokselta tilaamani tuotteet. Ehkä niin on selkeämpää! :)

Huups, mitenkäs kello näyttää taas puoltayötä. Kohta pitääkin rientää nukkumaan, että jaksaa juoruta huomenna - ystäväni Janni tulee nimittäin seurakseni heti aamulla. Kuviakin on siis mahdollisesti luvassa. ;) 

Nyt toivottelen hyvät yöt ja kivat viikonalut kaikille!
Comments (2)

2 kommenttia:

  1. Ihanat farkut hei! viittiiks udella et mistä ne on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki! Ostin ne vasta gina tricotilta. :)

      Poista