lauantai 30. kesäkuuta 2012

It's the o.n.e

Heips! Mainitsin eilen, etten esitellyt vielä ihan kaikkia Ideaparkin ostoksistani; viimeinen löydöistäni tulisikin tässä. :) Ostin Kultajousesta O.n.e -merkkisen kullanvärisen rannekellon, jonka perään olen kuolannut aikaisemminkin Kultajousen liikkeissä. Kello on ihanan iso ja näyttävä feikkitimantteineen! Isosta puheenollen, kellon ranneke oli hieman liian suuri minulle - liikkeen myyjä joutui poistamaan siitä neljä palaa, jotta kello saatiin pysymään ranteessani. :D

 

Tällaisesta kellosta on ollut suuri pula omassa kellovalikoimassani; olen kaipaillut jo pitkään suurta, näyttävää ja kultaista kelloa erilaisia asukokonaisuuksiani koristamaan. Tämä O.n.e:n yksilö tuli siis todella tarpeeseen! Ja se oli vieläpä -20%:n alennuksessa. ;) Olen todella tyytyväinen tähän kello-ostokseeni, mutta eihän se tietystikään vedä vertoja haaveilemilleni Michael Korsin kelloille... Saa kuitenkin kelvata siihen asti, kunnes olen niin rahoissani, että voin ostaa Korsin kellon itselleni. :)

Nyt on kiirehdittävä, sillä ollaan lähdössä lenkille vielä ennen illan leffateatteri-reissua! Iltaa on siis tarkoitus viettää tällä kertaa ihan rauhallisissa merkeissä. :) Ihanaa lauantaita teille! <3
Comments (2)

2 kommenttia:

  1. Upee kello, on kyllä ihan just sun tyylinen!!;)
    <3: Janni

    VastaaPoista